Halo!
Kände bara för att göra ett inlägg där man tipsar om lite saker eller vad man nu ska säga, så vi kör väl på.
Åkte in till stan idag och gick runt lite med Alexandra där, och hon bestämde att vi skulle till Lindex och kolla på bh:ar, där jag hittade sådana där rosa genomskinliga som jag alltid tyckt varit fåniga. Jag provade ett par på skoj och till min stora förvåning såg det helt okej ut plus att dom var superbekväma! Och eftersom det var REA kunde jag inte låta bli att köpa den rosa och blåa som ni ser på första bilden. Jag tyckte om dom så mycket att jag tillochmed lade upp bilden på instagram, där jag lagt upp 3 bilder på 3 timmar nu, kändes inte alls som att jag spammade, nejnej... höh. Ska skriva samma som där, brukar inte precis lägga upp bilder på underkläder men gör ett undantag bara för att. Japp. Bara för att helt enkelt. Så om du är tjej (eller kille, vad vet jag, vissa av er kanske också gillar att springa omkring i färgglada spets-bh:ar, ingen som hindrar er) så rekommenderar jag verkligen att prova sådana här. Bara gör det en gång, antingen hatar du dom eller så älskar du dom.
På andra bilden har vi ett par skor som jag köpte för väldigt länge sedan, men eftersom dom inte passade min klädstil just då så ställde jag upp dom på min bokhylla som prydnad för dom är ju riktigt söta. Men så städade jag mitt rum och kom på att, hallå, det där är skor, man ska liksom gå i dom!
Den sortens skor (minns tyvärr inte var jag köpte dom, så vi fokuserar på den sortens modell av skor) är perfekta till väldigt mycket. Man kan ha dom när det är lite kyligt och man kan ha dom när det är varmt, man kan ha dom till byxor och man kan ha dom till kjol och klänning, dom bara går att använda till mycket! Vad jag menade med att de inte passade min stil så mycket när jag köpte dem var att jag inte hade så ordentliga/söta/"fina" kläder, jag var inte trashig men gulliga blommor passade inte. Modellen passade nog! Hoppas ni förstår vad jag försöker få fram.
Sen har vi en bild på mina ben och en bok, det är boken jag syftar på, att ligga själv i sängen och läsa på kvällen är någonting så otroligt mysigt. Ni som inte tycker om att läsa behöver nog inte ta åt er lika mycket av detta, men bara hitta tid då man kan ligga i timmar och läsa är riktigt välbehövligt för vissa ibland. Boken jag läser är Stad Av Skuggor, jag har redan sett filmen men inser nu att boken är så mycket bättre, som alltid.
Det var nog allting, köpte ett nagellack också för 25 kr, men det är inte mycket att tipsa om, men fina naglar är ju alltid trevligt att ha!
Hejdo♡

Kommentera

Publiceras ej