...och vi älskade varann! (förklaring kommer strax).
Har jobbat idag, Michelle fyller 18 år (amajgaad 18 åååår!) så hon tog ledigt från jobbet idag, så det blev jag och Linn inne i bruket denna gång! Jag fick en fet fluga i min kopp. Ville bara lägga upp dessa bilder, var en sväng på Sandgrund tillsammans med Emmy och Elin efter att jag klippt och slingat håret, så det är lite ljusare nu, tänkte det passade sommaren. Hade dock ingen bikini. Påvägen hem satt jag, Elin och Emmy på en bänk och väntade på bussen, så kommer en bil med två killar och dom stannar och säger "får vi säga en sak till er?" och så slår dom på radion och den ene sjunger högt med i låten som jag har som rubrik till detta inlägg, sen frågade dom om vi var glada, vi skrattade och dom körde iväg. Det händer då inte varje dag! Nu ska jag fixa med matlåda till imorgon, ha dä gött!☆

Kommentera

Publiceras ej