Hallo!
Hade egentligen inte tänkt blogga ikväll, men eftersom träningen kändes så bra idag vill jag bara säga det.
Det var grått på himlen när jag tog bussen till jobbet, så hade packat ner långa träningstights, vilket jag snabbt ångrade senare under dagen då solen tittade fram och det blev 25+.
Så, efter jobbet drog jag in till stan, på jakt efter korta träningstights och hittade de tillslut på Stadium för 50 kr, riktigt nöjd blev jag! Sen innan det hann jag köpa mig ett par nya skor för 99 kr, tyckte om dom, för det första är dom enkla och för det andra är dom röda. Röd är inte min favoritfärg men ändå, dom var röda, jag ville ha dom. Punkt slut.
Japp, här uppe kan ni även se hur jag sett ut idag. 
På jobbet hade jag min gråa klänning som jag älskar (men den måste ner i tvätten nu för den har fått grön färg på sig), en toalettbild på när jag just bytt om och den tredje där jag tränat klart och är genomblöt. Det är dock inte svett, utan Jonathan, en av de tre killarna jag tränar med, och Alexandra tyckte det var en bra idé att hälla massa vatten på mig. Vilket jag faktiskt inte hade någonting emot idag, för jisses vad det var varmt!
När jag kom hem pratade jag med pappa på telefon vilket alltid gör mig glad, sen åt vi kvällsmat vilket bestod av kräftor.
Well, en applåd för dig som läst allt detta, du läste just om min träning och kvällsmat. Väldigt intressant.
Det var det, hajdoo!

1 kommentarer

Ida - foto & häst

28 Jul 2014 21:44

så fin du är :)

Kommentera

Publiceras ej