Hallo!
Jobbade idag och direkt efter det stack jag hem till Marcus där vi hade en rolig diskussion med hans mamma, sen lekte vi mycket med Simba, den supersöta hunden på bilderna där uppe.
Vi drog sen till stan och tog varsin macka på Subway (första gången jag åt där för min del) sen gick vi till torget och träffade Cecilia (vet inte hur intressant detta är för er men skriver lite för min skull också, detta är helt klart en kväll man vill minnas) , och efter det tog vi bussen till Molkom och nu är vi hemma hos Mina!
Cecilia, Marcus och Mina är de goa människorna på bilden, är så ledsen att jag inte kommer gå i samma klass med dom efter mitt år i England, men det får man ta!
Vi lyssnar på gammal musik och har det allmänt trevligt, så nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och joina samtalet igen, ni får ha dä gött!☆

Kommentera

Publiceras ej