Haloo!
Idag drog jag och Elin iväg till stan där hon bjöd mig på fika (glass från Carli) eftersom det ingick i min födelsedagspresent. Vi satte oss i den lilla parken vid Båten, och så kom en übersöt liten flicka fram till oss. Det slutade med att vi tillbringade resten av eftermiddagen med en syrisk familj, mamman, pappan och deras fyra barn. På bilderna ser ni mig och Elin tillsammans med barnen förutom den äldsta flickan som var i vår ålder, synd att vi inte fick med henne men hon var jättesnäll iallafall!
De har varit i Sverige i fyra månader så det var ganska svårt att prata, men det gick hur bra som helst ändå när vi körde lite olika lekar osv:)
Familjen var tillslut tvugna att gå, så jag och Elin bestämde oss för att prova på varsin chillbox på miticity, det var jättegott men nästa gång tar jag mindre glass! Sen åkte vi hem, jag har precis ätit fredagsmyskvällsmat med mamma, Per och Maria och nu ska vi snart plocka fram chipsen och se någon mysig film.
ha dä gött haaaj!☆

Kommentera

Publiceras ej