Den 13 augusti åkte jag tidigt hem till Emmy som fyllde år, där vi åt våfflor till frukost (hon var väldigt hungrig när jag kom dit eftersom hom varit tvungen att vänta med våfflorna tills jag kom), så vi satt och åt våfflor nere i hennes källare.Låter bilderna tala för sig själva lite, eftersom jag är lat och orkar inte dra igenom allt så detaljerat. Elin kom dit och vi drog till PizzaHut för jag hade aldrig ätit där, men frågar man mig är det inte så gått som folk säger, personligen tycker jag att Billys panpizza är godare, menmen. Adri kom senare till Sundsta och Emmy fick sin födelsedagspresent av henne, vilket var en självuppblåsbar sumodräkt!! Det var bara att ta bussen till IKEA och drälla runt i den där. Senare på kvällen kom Marcus och Rasmus och resten av Emmys födelsedag tillbringades med dom. Vi gick från Våxnäs till Herrhagen när vi skulle hem igen, man var helt slut när vi kom till Emmy. Tidigt på morgonen efterråt stack Elin och Adri hem (jag sov fortfarande då) så när jag vaknade var bara Emmy där, och mer eller mindre till klockan fyra på eftermiddagen låg vi på madrasserna och såg på film. Megamind och Kejsarens nya kläder 2 blev filmvalen. Framåt kvällen drog jag hem till Marcus för vi skulle till hans stuga, eller igentligen skulle vi tälta på en udde men det slutade med att vi tältade på tomten istället för molnen såg inte så snälla ut. Marcus hörde att någonting skrapade någonstans när vi såg på tv inne i stugan, till en början hörde jag själv ingenting så började nästan misstänka att han hörde i syne (eller hur man nu ska uttrycka det) men tillslut hörde jag det med och inte hade man en aning om var det kom ifrån. Senare upptäckte han att det kom från vedkorgen men fortfarande fanns det ingen råtta eller någonting där, sedan visade det sig att det var något inne i ett av vedträden så vi gick ut med det där Marcus råkade ha sönder barken och en massa sågspån flög ur. Inne i vedträdet fanns massa läbbiga larver som såg ut som små vita versioner av kraken om man frågar mig för munnen på dom påminde lite om det.Dom fick stanna där ute på en stubbe, Marcus hittade även en gigantisk spindel inne i bastun när han skulle värma upp den och jag är väldigt lättad över att jag inte var närvarande då för ush nej, det finns inte många kryp en tycker om.Nu blev detta inlägg ganska långt ändå, och nu ska jag säga hejdå och börja på ett annat inlägg, hajdoo!☆

Kommentera

Publiceras ej