Igår åkte vi till Kristenihamn och gick på konstmuseum, Elin följde med och det var jätteroligt, för det var nämligen Lars Wallins utställning vi gick igenom. Här är lite bilder jag tog, efter att vi gått igenom allt hade dom en workshop i huset intill där man kunde gå lös med tyger och gamla kläder, så jag klippte av ärmen på en blå tröja och sydde dit en skjortärm och en ficka i samma tyg. Och jag har byxor på mig på bilden, men dom är under tröjan. Elin sov sedan över och jag sorterade bort en massa kläder ur min garderob som Elin sedan fick gå igenom, slutade med att hon stack hem med två fulla påsar med kläder från mig. Ligger och lyssnar på musik, är aningen snuvig men det går nog över, hajdoo!(har gjort ett tidigare inlägg som jag inte delat till facebook eller nåt, den handlar mest om Emmys födelsedag och hennes sumodräkt så bara att kolla)♡

Kommentera

Publiceras ej