Jag ligger just nu i Carros säng hemma hos Carro, och skulle just lägga upp ett jättefint långt inlägg som jag skrivit men så dog hennes dator. Så nu blir det en kortfattad version av vad jag skrev förut.
Michelle, tjejen jag jobbar med, introducerade mig till en ny app som man kan fixa bilder i, den heter VSCO Cam och dessa bilder är redigerade med hjälp av den. I love it.
Efter jobbet har jag varit funktionär på GP-galan, en stor friidrottstävling, där jag sålde korv i sex timmar.
Det var det jag gjorde. Även om det inte låter mycket så har det varit en lång dag, och jag har verkligen inte gjort ingenting.
När jag skapade den här bloggen tänkte jag börja blogga när jag väl skulle åka, vilket är om 42 dagar, men så tänkte jag att varför inte skriva om allt roligt jag gör detta sommarlov innan jag flyttar till UK?
Så nu kommer allt kul jag hittar på att komma upp på bloggen.
Jag sover hemma hos Carro (hon sover förresten redan nu här bredvid) för imorgon ska vi till Sunne Vattenland!
Jag har min undervattenskamera med mig, så kommer bli en massa fina bilder, skulle bli kul om jag kunde göra ett inlägg imorgon om det, men imorn ska jag hem till killen på kvällen och sova där och på fredag ska jag med några kompisar till Molkom och sova där, så troligtvis kommer det upp ett inlägg på lördag om Sunne och Molkom i ett.
Det var det, jag lyckades även ta en väldigt fin svartvit bild på Alisa.
Och mamma har suttit i mitt knä.
Och jag drack en cola som det stod Diva på.
Nu ska jag krypa ner under sängen och hoppas på att jag och Carro inte slåss för mycket om täcket.
Godnatt! 

Kommentera

Publiceras ej