Har kommit hem från Sunne Vattenland med Cissi och Carro. Här är lite bilder jag tog med mobilen, eftersom den inte kan vara undervatten så består bilderna mest av mat och ben... Men ett inlägg med bättre bilder ska komma!
Ville bara säga att dagen varit bra OCH när vi skulle packa ihop för att åka hem ringde dom från EF och sa att jag fått en placering! Jag väntar på att få ett mail om det med mera detaljer i, men av det jag lyckades lägga på minnet var att jag ska bo en stad som ligger nedanför Liverpool, min värdmamma heter Jillian och jag ska antagligen dela familjen med en annan utbytesstudent!
Är en enda stor mix av känslor just nu, jag är glad och livrädd och förväntansfull och ganska trött. Antar att det är normalt. Kan man säga att det knastrar i kroppen då? Alltså, jag ser ju fram emot allt kul jag kommer att få vara med om men jag är så otroligt nervös över hur jag ska klara mig utan allt jag är van vid här hemma.
Mer information kommer när jag själv läst igenom mailet jag väntar på, ha dä gött!
 

1 kommentarer

Alex

20 Jul 2014 23:37

Åh vad kul! Förstår precis hur du känner! Lyckan är total :D

Kommentera

Publiceras ej